Aybikee34 ben zübeydeden gram memnun kalmadm bi kere ve son kez gttim şuan gata ya gidiyorum çok memnunum odaları falan tertemiz ama gidiceksen gata yada sami ulus turgut özal ek binaya git derim hilmi yıldırıma harika bir doktor odaları falan özel gbi tek kişilik bn hafta olrak geç kaldım gidemedim