İlk anne sütü olarak bilinen ağız denilen sütmüş. İlk ağız sütü bebeğe oldukça yararlı çok fazla protein bulunan sütmüş. Ama benim sütüm erken geldi boşa aktı o 🥺 bebeğim ondan faydalanamadi. Acaba bebek doğunca yeniden o ağız denilen sütten gelirmi yoksa normal süt mü gelmeye başlar ?