Esmos26 dediğiniz gibi Anadolu küçük çaplı devlet hastanesi niteliğinde. İsteğe bağlı Sezeryan benim de. Doktor sen kararını ver ben sana göre hareket ederim dedi ikisinin de avantaj ve dezavantajlarını anlatacak bı hafta. Ben normal daha önceden vajinismus vardı. Bu yüzden Çarı muayenesi ve açılma kontrollleri beni çok geriyor normal doğumdan korkmuyorum epidural olurum çok acı sancı çekmem ama o muayeneler beni tedirgin ediyor. Sezeryan da da spinal dedim onda da panikatak var 😂 doktor genel anesteziye yönlendirirse mecburen epidural normal tercih edeceğim. Genel istemiyorum bebeğimin o anına tanık olmak istiyorum 🙏 siİn tercihiniz nasıl peki hangi yönde Sezeryan da genel mi spinal mi odaklısınız. Spinal daha kolay oluyor diyorlar sonrası ayağa kalkma anı baş ağrısı falan oluyprmuş ama genel daha çok zorluyor diyorlar