Mrvbdk Tansyonum sabahtan beri cok yükseliyo suanda 14 -11 acile gitsem ne yaparlar evde düşürmek için limonlu serbet içtm ama bas ağrımı durduramyrm hc
SinemDemirciErel Yüksek tansiyon cok önemli bence acile git bendede yüksek tansiyon var ilac kullanıyorum 24 haftadayım