Canım bende Hülya hanıma gidiyorum söylenen her doktorun hem iyi tarafını hem iyi olmayan taraflarını duydum. Memnun olanda var olmayanda. Kimisin benim doktordan memnun değil ama ben çok memnunum anaç tavrından.. Nebahat hanımı iyi diyende var sezeryana alıyor hemen diyende.. tip bebek için Hasan bey oraya daha yoğunlaşmış diyende var. İlgili diyende.. Biraz elektrik meselesi bence..