Dilek58 Ebrarabiz Devlette Ayhan delikaya derim ilk sezeryanımı o yapmıştı acilen çok memnun kaldım 5 yıl arayla tekrar hamileyim başından itibaren onun takibindeyim inşallah yine o alıcak 😌
aysimaninannesi58 svserzrm giriş 190 SGK varsa indirim falan oluyor 165 giriş. Gidince indirimi mutlaka sorun
Minikkalbim Devlet olarak numune hastahanesi levent kandemir bir çok kisi konusma tarzından dolayı sevmiyor ama mesleğinde mükemmel bir doktor Üniversitede özel muane de dilay kandemir cok iyi biri galiba en son ücreti de 160 olması lazım.
199823 Edakuz58 merhaba üniversite nasıldı acaba Tekli oda varmıydı hijyen ilgi nasıldı ben sırnakta calısıyoruö memleketim Sivas memleketfe doğum yapıcam oyuzden bilgi alamıyorum hastane hakkında
tgba_58 Devlette bayramali mamik hiç tavsiye etmem resmen azarlıyor levent bey çok ilgili herşeyini gösteriyor sen sormadan doğuma üniversite mi numune mi bilmiyorum bende hangisinde yapıyım kararsızım
Mercimekinannesiii Bende Sivas’ta değilim ama orda doğum yapacağım. Levent bey çok hasta bakıyor idealist bir doktor ama hakkıyla yapıyor. Ama doğumu Özlem Bolayır’la yapacağım inşallah
Aylayslky Gültekin koçun instegramda sayfası da var medicana Ve özel doğum poliçesi yaptirirsaniz doğum ve muyaneler daha uygun fiyata gelebilir 32 haftalık hamileyim memnunum doktorumdan
Edakuz58 199823 kesinlikle tavsiye ediyorum unuversdltede dogumu tertemiz odalar tek kisilik sanci aninda yakininiz kalabilio telefonunuz yanimizda banyonuz tvaletnz odanzda ilgiler super
199823 Edakuz58 Cok tessekur ederim daha rahat gidicem üniversiteye doktor belirleyeöedik direk acilden giriş yapıcaz büyük ihtimalle cok korkuyordum ilk doğumum
fatmaklncc Edakuz58 universitede acilden giris yapinca dogum.nasil.oluyo acaba ebeler mi dogurtuyo yoksa doktor varmi Bide tek kisilik oda felan veriolarmi