Arkadaşlar 15 günlük bebeğim var. Emzirdikten sonra bazen 1-1,5 saat uyumuyor 2 buçuk - 3 saate tekrar emzirmek için uyandırıyorum zaten. Bu durumda ne yapıyorsunuz siz? Böyle uyandırınca kucağımda uyuyor ne uykusunu alamadığı için asla uyanıp emmiyor. O zaman yarım sat 45 dk daha uyumasına izin mi versem?