Adetim 4 gün gecikti kızlar iki gün geciktiginde erken gebelk testi yapmıstım negatifti sonuç. Bende olurum heralde diye dusundum ama 4. Gun bugun olmadim. Ve aşşırı idrara cıkıyorum ama sürekli böyle oruçluyum bide 🤦🏻♀️ Göğüslerimdede büyüme şişme var. Test yapmaktanda korkuyorum artık. Bi akıl verin bana ne olabilir bu yaa 😔 normalde hep duzenlidir adetim bu arada