Merhaba kızlar, şöyle bir soru soracağım, 2. Kez anne olanlara ☺️ İlk çocuğunuza hamileliğinizle 2. Çocuğunuza hamileliğiniz ve belirtileriniz aynı geçiyor mu? Aynı ise cinsiyet farklı mı? Farklı ise cinsiyetleri ne ? Bunu duydum ve doğru mu diye merak ediyorum ☺️