byzza16 Kızlar aranızda epidural ile normal doğum yapan veya bilgisi olan var mı ? Belden aşağısı uyustugu için ıkınma zor oluyor diyenler oluyor merak ediyorum nasıl ilerliyor süreç
Gizem___ Olivia Hemsireda byzza16 ben epiduralle normal doğum yaptım dozunu anestezi uzmanı ayarlıyor 4-5cmden itibaren yapılıyor iğne. Bazıları doğumun tamamında uyuşuk oluyormuş ancak ıkınmada risk olabiliyormuş ilk doğumum olduğu için benim düşük doz yaptılar son yarım saat sancıları hissettim.
nhl_1 byzza16 benim ablam epidural doğum yaptı sadece ıkınmak zor dedi doktorlar karnıma baskı yaptı dedı okadar
Busraonen byzza16 ben 18 gün önce sancılara dayanamadığım için o şekilde doğum yaptım aşırı memnunum hiç korkma ıkınma falan gayet hissediliyordu çok daha rahattı