Kızlar herhalde kimsede yok bu yaşadığım problem… dun bir post açmıştım ama kimse yazmadı..
Korktuğum şey şuana kadar ilaçla buyuttuk ve takip ettik yumurtaları ama artık ilaç falan iğne falan istemiyorum normal olsun istiyorum… asıl konumuza gelelim ya yumurta buyumezse? Veya çatlamazsa? Takip etmeden anlayamam herhalde.? Ve çatladığını nasıl anlayabilirim testle? Şuana kadar testle takip etmedim sadece doktor takip etti… ama kafamdan atmayı istiyorum cocuk için ilişkiye girdiğimi!!!