Sevens Merhaba arkadaslar cok heycanli ve insanın paylaşmak istediği bir süreç ben 5 haftalığım bebeğinizi kacinci hafta duyurdunuz çevrenize ve sosyal medyada🙂
metehaninannesiii Sevens ailelere 8.haftada sosyal medya da tanıdıklar var zaten onuda 16.haftada cinsiyet öğrendiğimiz gün
MKrasnic Sevens ilk hamile olduğumu öğrendiğim gibi ailelerimize çok yakın akrabalarımıza söylemiştik. Sosyal medyada da 18. Haftada duyurduk 🥰
Mercimegim4 Sevens bende 5+2 oldum bugün yakın çevreme dedim ama korkuyorum 🙈daha kese görünmemişti 6 gün kaldı kese için doktora gitmeme inşallah görünür.
Elifmstf Sevens 14de sadece anne babaya tembihledik demeyin kimseye diye. 21de detaylı sonrası yakın akraba çevremize kalanı özel demedik
Sevens Mercimegim4 neredeyse aynıyız bende 5+3 oldum ailemiz biliyor hatta yakın çevremiz daha kesemiz için salı gününe randevu aldik
Sevens Eşim ailesine hemen cift çizgiyi görünce söyledi ailesi ve yakınlarına ben yapmadım o şekilde ama bilmiyorum. Daha kesemizi bu hafta gorecez 5 :)
Mercimegim4 Sevens ya sende de korku endişe var mı kese görünecek mi diye🤭 1 dk bile çıkmıyor aklımdan hep düşünüyorum
Sevens Mercimegim4 hemde surekli aklimda ben p.tesi gittim beta 220 cikti sonraki hafta salı ya kadar yükselir kese görürüz diye dedi salı için tedirgin ve heyecanlıyım. Acaba ne olacak diye. Sizde regl sancısı arada oluyor mu
Melike Sevens 7. Haftada ailelerimize söyledik , şuan 15+4 üz tek tük insan biliyor. Yakın çevremiz😂 Cinsiyetimiz belli olunca paylaşmayı düşünüyorum inşallah 😍 Şuan çok erken nazar var boşver duyurma bence hemen herkese 🤭
Mercimegim4 Sevens bende pazartesi 195çıktı beta. Cumaya çağırdı ya zamanda geçmiyor. Evet var kasığım ağrıyor folik asitten sonra da mide yanması bulanması oluyor. Ceviz fındık falan ye tamam mı iyi geliyormuş 🤭
Hayal11 Sevens benimde pazartesi 125 çıktı canım çarşamba 350 çıktı haftaya çarşamba perşembe gel keseye bebeğe bakalım dedi çok heyecanlandım 🧿
Melike Sevens Ya heyecan var tabi ister istemez insanın söyleyesi geliyor😂 ben sıkı sıkı tembihledim daha hiçbir şey belli değil nolur nolmaz biraz zaman geçsin büyüsün öyle söyleyelim diye nasıl durdu bilmiyorum valla 😂😂 Rabbim Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💖
glcncbn Sevens Kalp atışı duyulduktan sonra herkese söyledik. Bence saklamanın alemi yok. Tek doğum yapan bende değilim. İnsanlar duysa ne olur duymasa ne olur. Saklamak fikrimce gereksiz geliyor.
Sevens Mercimegim4 ya tamam 🙈🙈 bizde salı görürüz dedi cok heyecanlıyım ya sali da gorunemzse diye salı 5+6 olacaz sanirim. Bana imom magnezyum verdi
byzza16 Sevens bende 5 haftalıkken öğrendim ailelere söylemiştim tabi onlarda herkese söylemişler sağolsun herkes 5 haftaliktan beri biliyor 🤣
iremgun Sevens dün 22 haftalık olduk anne baba ve kardeşler öğrendi 😀 sosyal medyada paylaşmadım öyle bir düşüncem de yok benim pek hiç aklıma gelmedi yani