Damlladamlla Zeynepky2 öyle olduğunu bilmiyorum canım ama senin zaten doğumuna bişey kalmamış sanırım bi sorun olmaz
Mercimek26 Benimde geçen hafta geldi çok şaşırdım geldiğini görünce. 33+5im bugün. Araştırdığım kadarıyla gelebiliyomuş böyle. Sadece sıkmamak gerekiyormuş. Sıkarsak doğumu tetikleyebilirmiş.