Ygmr1212 ayy bırak o hastaneyi allah aşkına banada aynısını söyledi 274.34 değerim vardı geç döllenmeydi benimde bana hemşire kendini bi bok sanıp sen hamile değilsin dedi doktorada hamile olmadğmıs öylüyorum inanmıyo doktor bey dedi doktor baktı hamile değilsin dedi tersledi çık dışarı dedi bende bağırdım çağırdım ki daha önceai başka hast yaptırdım test hamilesin dediler evde 3 test yaptım pozitif çıktı kaç haftalık dşye öğrenmeye gitmiştim halbuki oraya bağırdı çağırdı hamile değilsin diye kavga ettik sen dedim ne biçim doktorsun bu hormonun sadece gebelerde salgışndğmı çocuk bile biliyor dedm ozaman dış gebelik geçiriyorum bakmadan neyi biliosun diye baya kapıştık inanma ordakilere sen şükür 24 haftalığız şuan