Merhaba bende 29 haftalıkken muayene oldum ama benim kanamam olmuştu ve kasık ağrım kramp şeklinde rahimde yumuşama var denildi o zaman olmuştum şuan 31 haftalığım çok şükür ağrımadı beni çok korkutmuşlardı çok şükür çok az denecek kadar acıdı o kadar 🙏🏻