Merhaba anneler. 2 gündür hastanedeyiz dün 12 de Suni sancı verildi ve tam bir gün bekledim acıklık vs olmadı şimdi yine verildi ben pek hissetmiyorum sancıyı ama nst de cıkıyor baya. Ama yine acılma olmazsa sezeryan olacak boyle olanlar var mı 2 gündür bekliyoruz