Canım kızlar, 25 nisan iftardan birkaç dakika sonra regl oldum. O akşam lekelenme dışında devamı olmadı. Sabah uyandığımda tamamen regl olmuştum. 28 akşamı pedimi değiştirip uyudum. Uyandığımda tertemizdi pedim. O iki gün boyunca yani 29 ve 30 u boyunca hiç regl olmadım. Bekledim her an olurum diye ancak gelen giden olmadı. Bende bu ay erken bitti herhalde diyip dün guslümü aldım. Sahuru yaptıktan sonra dişimi fırçalamak için lavaboya gittiğimde tuvaletimi de yapıp öyle yatayım dedim. Bide ne göreyim peçetede pembe kan. Üzüldüm tabi guslüm boşa gitti diye. Sonra düşündüm 2 gün ara verip niye devam ettiki bu regl şimdi diye. Bu sabah da uyandığımda yine lavaboya gittim yine peçeteye geldi ama bu sefer siyaha dönük tozlu gibi değişik bişey gördüm. Yani bu üstüne görme midir. Bunu yaşayan oldu mu ve hamile olduğunu öğrenen var mı. Bu arada hiç böyle olmadı bende reglm hep düzenlidir.