Kendinizi kötü hissediyorsanız yaptırın. Bende 1 sene sonra meme estetigi yaptırıcam. Cünkü ilk bebegim oldugu icin bu yasa kadar göğüslerim hep dikti emziridıkten sonra kötü olacak ve ben kendimi iyi hissetmicem o yüzden kadınlar neresini istiyorsa estetik yaptırmalı.