Matildaa Ben ilk gebeliğimden sonra meme küçültme ve dikleştirme ameliyatı oldum. Çok basit bi ameliyat. Karın germe sancılı oluyormuş yaptıran arkadaşlarım öyle söyledi. Meme ameliyatı nın ertesi günü ben araba kullanarak evime döndüm. Kontrollerede kendim gittim. Öyle kolay yani. Annem oldu 58 yaşında. Onunki benim kadar kolay geçmedi. İyileşmesi 1 ayı buldu yaştan sanırım. Ben 1 haftada iyileştim. Drenler takılmıştı. En çokta onu abartıyorlar. Dren çıkarken ayılıp bayılıyorlarmış. Drenlerin çıktığını bile anlamadım. Beni korkutan herkese içimden öyle böyle saydırmadım. Bunu söyleyenleri sivrisinek ısırıncada bayılırlar. Şimdi ben yine bebek bekliyorum. Aklımda soru işareti acaba sütüm gelecekmi. Doğuma bi haftam var. Bakalım yaşayıp görücez. Lakin bundada eğer defarmasyon olursa göğüslerimde hemen tekrar ameliyat olurum yani. Benim doktorum serbülent güzey di. İnstada bakabilirsin.