Cilekkz-22 ilgilenirler bulunuyor tabikide nobet usulü calisiyolar her an mecburi bulunmak zorundalar hic merak etmeyin:) Kizimda cumartesi günü gtmistim muayene etmislerdi yakin diye evde cektim sancimi sonra pazar sabaha karsi yatis yaptik uc saat sonra dogum yaptim devlet hastanesi ebeleri sürekli dogum yaptirdiklari icin doktorlardan daha tecrubeli oluyolar artik:))