Yagmur0707 Kızlar günaydın yaklaşık bir haftadır ara ara altıma kaçırıyor gibi bi his oluşup akıntım oluyor açık şeffaf renkte,ama asla kontrol edemediğim anında akıveren..bu durumu yaşayan var mı? 34 haftalık hamileyim bu arada
Sonay-34 Yagmur0707 suyun sızıyor olabilir doktoruna yasa hemen acile git Allah korusun bebek susuz kalmasın
Cankizimmm Yagmur0707 bende de oluyor doktora sordum su olsa bacaklarında boşalır gibi olur dedi , akıntı beyaz kokusuzsa sorun yok demişti yeşil kokuluysa enfeksiyon zaten bakması gerekiyor.Sende doktoruna bı sor istersen
Yagmur0707 Aradım suyuunuz geliyor olabilir bi bakalım dedi😭 ayy kızlar daha çok erken lütfen olmasın dua edinnn🙏
Hey123 Yagmur0707 naptın gittin mi dr a ne dedi? Dün bendende geldi 1 damla 3 kere. Başka da gelmedi henüz şükür. Ne oldugunu anlamadım. Ama bebek aşağı baskı yapınca oldu. 35+5im
ogrencianne35 Yagmur0707 bütün gebeler de bu akıntılar oluyormuş bende acaba enfeksiyon mu diye düşündüm de hamile olan doğum yapan herkes söyledi bizde de oluyor diye
Yagmur0707 Gittim kızlar çok şükür su değilmiş akıntı dedi bebek baş aşağıya dönmüş baskıdan da olur dedi 🙏 ilk defa alttan muayene oldum o kadar utandım ki🥺
Nergis0 Yagmur0707 utanılacak bir şey yok siz bebeğiniz saglikliysaniz başka bir şeyi düşünmeyin doktorların da tek isteği budur iyi ki gitmişsiniz içiniz rahatlamistir Allah korusun gerçekten su sızıyor olsa iyi olmazdı. Bu arada günlük ped kullanarak akıntıya çözüm getirebilirsiniz. 💓
Serapveminikleri Yagmur0707 bende tam yazacaktım. Cnm benim 4 hafatdan beri içi beyaz etrafı sulu akıntım olur halende olur 33+5 haftalık gebeyim yani su idrar yaparsın ya o şekilde olur ve sürekli akar zaten belli oluyor şöyle düşün ev gidersin ya kurutmadan iccamasir giyersin i her yeri ıslanır öyle olur işte çok şükür değilmiş senin 😍🙏
Hey123 Yagmur0707 akıntıymış derken yani idrar mıymıs. Utanılacak bişey yok canım. Benim için bebeğim iyi olsun da utanmaya korkmaya ve canımın acımasına razıyım
Yagmur0707 Çok sağolun çok şükür aynen 🤲 içim rahatladı gerçekten ama dediğim gibi yine de ilk olduğundan çok değişik hissettim biraz canım da yandı🤦🏻♀️🥺
Yagmur0707 Öyle öyle tabi anlık birşey zaten valla akıntı dedi işte senin baya sulu dedi antibiyotik filan verdi öyle yani allahım hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🙏