Emybl ben 33 +4 üm 2500 kilo. Canım 35. Haftaya göre demiş ama çok az yazni 2 haftada 180 gram mı almış olcak bi yanlışlık olabilir üzülme he eevet. 1 hafta filan önde olmuş oluyor ama canını sıkma sağlıklı ise hiiç bir problem yok
Sadece normal doğum belki olmaya bilir.
Kuzenim 4 kilo doğurdu zordu baya ama oda kendi istedş normali ama sağlık bakımında hiç bir problem yok şuan ki oda ilk çocucugu dan 4 hafta öndeydi
Bende senin gibi ilk baya üzüldüm endişe etim ona anlattım oda kendi durumunu anlattı rahatladım