svgisnreyphn Kızlar epidural sezaryen istyrm ama çevreden bel ağrısı falan oluyor yapma sakn boşver falan diyorlar ama aslında genel anestezi daha kötü daha zarar veriyor dye bilyrm bi de uyanp bebeğe adapte olmk falan zor olcak görmekte istyrm o anları yapanlr ya da çevresinde yapmış olanlar fikir verr msnz
Deletedmom0067 svgisnreyphn ben hem epidurall hemde genel oldum ama kendime geldigimde hic oyle agrim yoktu dikis agrisi haricinde hicbiyerim agrimiyodi
Mucizem svgisnreyphn canım ben epidural oldum ama bel ağrısı hiç yaşamadım 1 ay oldu Doğum yapalı ama yeni yeni baş ağrısı yaşıyorum oda iğneye bağlı mı yoksa uykusuzluktan mı bilmiyorum 🤷♀️
svgisnreyphn Deletedmom0067 yani uyanık değildiniz dimi . bir de sonradan bel ağrınız kaldı mı belden vurunca bel ağrısı oluyor diyolar sonradan
Deletedmom0067 svgisnreyphn yok uyanik degildim oda şöyle oldu kizimi cikartirlarken hissediyorum dedim ama sadecehissediyodu m aci yoktu onlarda basmislar hemen genel anesteziyi ve hicbiseklde agrim kalmadi