Hanımlar merhaba ben merak içerisinde olduğum bir konuyu paylaşmak istiyorum umarım fikirlerinizi benimle paylaşırsınız emzirirken hamile kalınır mı emziriken hamile kalanlar adet görüyorlarmıydı yoksa hiç adet görmeden mi hamile kaldılar birde emzirirken süt koruyor diyorlar doğru mudur yardımcı okursanız çok sevinirim