OeLO aynen canım cok erken o haftalar ama benı 16 da erkeğe benzetti 17 de kesin kız diyip 20 de erkeğe tekrar benzıyor demesi açıkcası kızdırdı benı 😂Yoksa 12 15 hafta arası denilen cinsiyete bende pek inanmam yanılma payı oluyormus. En garantisi 16 dan sonraki haftalar😊Gercı benım Hala degısıyor 🤣