ozdenarda KayaAlTimimi merhaba 11+3 . haftamdaym mgde yanmasi haric guzel gidiyo heycanla doktor randevumuzu bekliyoruz🤗🤗sizin nasl gidiyo
Minigim Ay benim şükür bulantım falan kalmadı minikten bi göbüşüm var artık akşamları yorulursam kasıklarjm ağrıyor onun dışında iyiyim
KayaAlTimimi Minigim sevindim canım benimde bulantım daha iyi oluyor bugün biraz oldu ama geçmesini bekliyorum 👩🏻
KayaAlTimimi ozdenarda çok sevindim canım bizimde bulantılar azaldı sanki daha iyiyim şimdi şişkinlik mide yanması Tabi arada oluyor şu an mevcut 😂😂