Doğumu yakın olan yada yeni doğum yapanlar ne durumdasınız benim son 22 gün diye gözüküyor daha erken daha geç bilinmez ama bakalım bizi neler bekliyor artık 37.haftaya girdik o yüzden muayne için acilden giriş yapıyorum doğumum şuan normal gibi gözüküyor hayırlısı olsun sizde son durumlar nedir?