Akademi de nihal hanim var mediva da azer hanm ve fuat bey müthiş ler ben şükran dogru da yapmistim 4 sene önce sorunlu bir gebeligim vRdi simdi tip fakültesi de jinekoloji bölümünde tip a gitmek istemedim yoksa tercihim şükran hanım olurdu simdi 15 temmuza gidiyorum emel öztürk e memnunum