gel_artik_bebegim mefer-42 o zaman daha testte çıkmaz canım çok erken tüp bebek.olanlara bile çatlamadan 12 gun sonra test yapın diyorlar senin 27 yumurtlama 28 çatlama olsa 5_6 mayısta kan verirsen az bir rakam da olsa çıkma ihtimali var
mefer-42 gel_artik_bebegim tamam canım çok teşekkür ederim cevapların için dediğin gibi yeni yeni çatlamada olabilir yada pisikolojikmen öyle hissediyorum 🤔
mefer-42 gel_artik_bebegim bu ovülasyondur çatlamadır sıfır bilgim yok çatlama geç oluyor sanıyordum hep 🤭
anneadayiii271 Myworld34 inşallah inşallah Allah sesini duysun ama insan o dönem de vücudunun sesini dinlemeden edemiyor herşeyide belirti sanıp heves ediyoz 😂
anneadayiii271 Myworld34 inşallah sonu hayırlı olur 🙏 benim bu ay ki adetim çok farklı ama ya parça geliyor ama kan pıhtısı değil hani beyaz et olur ya onun gibi bişey anlamadım valla 🤷
Myworld34 anneadayiii271 Allah Allah benim öyle değil ya şaşırdım siz söyleyince düşük mü oldu aceba bilmeden
anneadayiii271 Myworld34 bende hiç bişey anlamadım ilk defa öyle bişey gördüm hani kan pıhtısı o biliyorum geliyor arada ama bu sefer kah pihtisinin yanında et gibi parçalarda vardı çiğ et olur ya aynen öyle
Myworld34 anneadayiii271 Belki stresten geç olmuş da içinde öyle olmuştur çünkü bende de çok eskiden olurdu çok sancı çektiğim dönemlerde
anneadayiii271 Myworld34 insan ister istemez stres yapıyor vallahi bu stres yapmayanlar nasıl yapıyor anlamadım 😂