Mom850 Kızlar bende mantar var her doktora gittiğimde mantar var diyorlar ilaç krem kullandım ama fayda etmedi hala var ne yapmalıyım ve bebeğe engel mi hamile değilim ama az önce uzayan açık sarı bir akıntı vardı ayıptır söylemesi
07-02-2019 Mom850 benim gebelikte olmustu ve doguma kadar grcmemıstı ama sirkeli su rahatlatıyor bazen gecıodu yine baslıodu doktorunuza Bı danıısın ıstersenız
melekuldes Mom850 canım bekarken benimde öyle anlattığın gibi bi akıntı oluyordu ki büyük ihtimalle bende enfeksiyon kapıyordum sürekli.. doktora hiç gitmemiştim o yüzden kessin bilmiyorum ama şuan hamileyim engel olduğunu sanmıyorum
M-r-v Mom850 aynı sorunu yaşadım bi kaç gün önce sirkeli suyla teharet yqpiyorsun çok faydasını gördüm. Birde papatya suyu canim
Mlk12 Mom850 canım suan aynı sıkıntıyı bende yasamaktayım. Hamıleliğimin 6. Ayındayım ve pişikle baslayan mantarla devam eden bir rahatsızlıgım basladı.üstüne birde hemeroid de cabası oldu. Artık delırmek uzereydım. En son eczaneye gittim ketoral diye bir şampuan aldım onunla genıtal bölgemi yıkıyorum rahatlamaya basladım
Melikeyldrmm 07-02-2019 merhba bende aynı sorun var normal mi doğum yaptınız acaba ? Bu mantar normal doğumu engelliyor mu . Fitil geçirmedi benim de 2 tane vardı içinde zaten.
1_minik Mlk12 ben de de enfeksiyon çıktı idrarda doktorum toz verdi içtim bide vajinal fitil verdi bana doktor canım onu kullanmaya başladım daha yeni…sen iyileşebildin mi ?
Yaprak1 Kızlar yoğurt sürün pamukla ve onunla bekleyin akıntınızın renginide değiştiriyor kaşıntıyı hafıfletiyor .bi kerelikle yapmayon 2günde bir yada hergn yapın .onu yaptım akıntımın rengi beyaza döndü kaşıntım azaldı 2 günde 1 yapmaya çalışıyorum
Deniz-Demirin-Annesi Mom850 beyaz sirkeli ılık suyla her gün yıkayabilirsin bir de bol bol su tüket şekerli gıdalardan da uzak olmaya çalış canım benim de var hamileyim hala var hatta bazen kaşıntısı oluyo akıl almaz derecede canımı yakacak boyutta diyebilirim bir de fitil vermişti doktor mixovul çok faydası var onun deneyebilirsin
1_minik Deniz-Demirin-Annesi ben de o fitili kullanıyorum …inşallah geçer…ilaç kullandıktan sonra sabahları yoğun akıntı oldu mu siz de de..
Deniz-Demirin-Annesi 1_minik akıntı olması normal iltihabı atıyor vücuttan o yüzden oluyor ve biraz kremsilesiyor fitil eridiginde
1_minik Mlk12 bana da iyi geldi fitil sonrasında rahatladım…temizliğe dikkat etmek de önemli …tekrarlamaz inşallah 🤲🏼🌸
Duyguogunc Mom850 İlk önce genital temizliğini iyi yapman gerekiyor sadece suyla sabun duş jeli vs kullanma sirkeli suyla yıkıyabilirsin bakterileri öldürür pamuklu iç çamaşırı giyin travazol diye bir mantar kremi var ondan kullan çokkkk iyi çok çekmiş biri olarak tavsiyelerim 🙄
Duyguogunc Mom850 İlk önce genital temizliğini iyi yapman gerekiyor sadece suyla sabun duş jeli vs kullanma sirkeli suyla yıkıyabilirsin bakterileri öldürür pamuklu iç çamaşırı giyin travazol diye bir mantar kremi var ondan kullan çokkkk iyi çok çekmiş biri olarak tavsiyelerim 🙄