Mom72626 Gebeliğim kızımda da 15. Haftada hissetmeye 18. Haftada hareketlerinden uyuyamamaya başlamıştım. Başkası söylese gazdır o diye yazardım. Ancak biz anneler gaz mı hareket mi olduğunu bence hissediyoruz. Çünkü kızımda da aynı şekilde ilk hissettiğim de içimde bir şey kaymıştı şimdi de aynı hareket sol tarafta ve içimden birşey kayar gibi oldu. Bariz net hissettim 🙄🤔 evet çok erken 4 cm kadar Google da araştırdım hisseden annelerimiz oluyormuş 😀 paylaşmak istedim 💜🥰
Minnosunannesiii Mom72626 ilk gebelikte biraz geç oluyormuş ama 2. Gebelik 15-16, hissetmek normalmiş birde kız bebekler geç oynuyor erkekler çabuk derler bizde
SerpilEsra Mom72626 11mi 15 mi anlayamadm canim 🥰 bende ultrasonda 11iz 2. Gebeligm oglumda 17de hissettm bunda ayni his uzanincs cok nadir gunde bir belki yada hic diyeblrm kelebek ucuyor gbi bir his oluyor ama gaz degl eminim 🙈