Meloss37 Kızlar geçen post açmıştım arkadaşım test yaptırmıştı 0.665 çıkmıştı 2 gun sonra gene vermiş 15.3 çıkmış ve 1 gun sonra gene kan verıyor 24.34 çıkıyor sizce beta nasıl ilerliyor
gel_artik_bebegim Meloss37 normal ilerliyor %60 artması yeterli illaki 2 kat artmak zorunda değil ama bir süre takip yapsın
BegumIscanTunc Meloss37 güzel ilerlemiş canım ama 2 gün arayla kan versin o zaman daha net olur düzenli veya duzebsi olduğu şimdilik gayet düzenli görünüyor
asliiyorgunn Meloss37 bence gayet iyi ilerliyor birden 3 5 katına çıkmasına gerek yok. 2 günde bir yüzde 60 artması lazım zaten. Benim de ilk zamanlarda 2 katı artmıyordu yüzde 60 artıyordu korkuttu lar beni ama şu an 13+4 olduk çok şükür
cnn34 Meloss37 canım 15 iken iki gün sonra 30 olmalı yani bir gün sonra 25 çıkmış bence iyi ilerliyo inşallah güzel devam eder
Meloss37 Maeulle bakalım aynısını söyledim doktora git diye ama yasaklardan sonra gidicek sanırım 1 günde iyi artmış gibi geldi banada ama hayırlısı korkuyor düştükleri felan çok
Meloss37 Maeulle bakalım konuşmaları atıyorum canım onada nöbetçi doktor 1 günde yeteri kadar artmış demiş 2 günde 1 baktırsaydın daha çok artmış olurdu demiş sıkıntı görmemiş hakkında hayırlısı
Maeulle Meloss37 iyi çok şükür aman çok yeni dikkat etsin folik asitini içsin iş falan yapmasın uzansin ayağının altına yastıkları koysun dinlensin bol bol hayırlı evlat nasip etsin sağlıkla kucağına alsın
Meloss37 Maeulle amin canım çok sağol Rabbim herkese nasip etsin folik asit başlamamış daha ama hangısını alsa acaba bugün nöbetçi doktor bişey yazmamış sadece 1 günde güzel ilerlemiş demiş o kadar hangısı iyidir folik asit
Maeulle Meloss37 ben folice kullanıyorum şuan önceki kullandımı unuttum eczaneden veya sağlık ocağına gitti zaman aile doktoruna o yazar
Trilece Meloss37 merhaba, aile hekimi bana folibol yazdı ama onun gramı çok yüksekmiş dahiliye doktorum folidoce yazdı onu kullanıyorum fakat doktor tavsiyesiyle kullansa daha iyi olir diye düşünüyorum şahsi fikrim kararı kendine kalmış canim
Meloss37 gel_artik_bebegim öyle yapıcak canım bu kez cuma felan gidicek kana biraz beklim dedi inşallah hayırlı olur bol bol dua edin 🥰
Meloss37 BegumIscanTunc dayanamayıp ta vermiş 1 gün arayla doktorda şuanlık iyi büyük ihtimalle geç döllenme demiş ilk 0 felan çıkmış sonra yükselme felan oldu adeti düzensiz ama o olucağım dediği günlere yakın hep ilişki olmuş sanırım daha yeni oluşuyor 🥰
Meloss37 asliiyorgunn çok sağol kuzum yorumun için arkadaşıma atıyorum hep oda aslında korkmuş 1 günde az mı artmış diyede bencede normal geliyor inşallah sağlıklıdır🥰