Mercimekin-annesi44 Arkadaşlar aranızda baby turco bebek bezi alıp kullananınız var mı ben bebeğime onu sipariş verdim bir numarası gözüme çok küçük geldi ilk gebeliğim küçük olur mu diye düşünüyorum kullanıp memnun kalanlarınız var mı acaba 🤔
Eymenbby4 Mercimekin-annesi44 ben oğluma direk 2numara sleppy aldım tam oturdu biraz uzun geldi ama katladım orası sorun olmadı ablamın kızı 35haftalık iken doğum yaptı 1numara aldı ona rahat oldu 1numara genellikle prematüre ve küçük bebekler için tercih ediliyor he kullanabilirsiniz ama 20günden sonra olmaz
Mercimekin-annesi44 Eymenbby4 iki numara da aldım ama oda bir numara boyutunda bide içinde adet sayısı az diye sadece 1 paket aldım