sumeyyee28 doktordan doktoranokadar farkediyorki bende kanamam olduğunda kendi doktorumdan hariç başka bi dra daha görünmştüm.kendi doktorum okadr korkutmuştuki benş anlatamam,kesinlikle yatıcaksın hiç kalkmıycaksın çok risklisin vs diye halbuki kanamamda öyle çok değil sadece lekelnmem vardı.diğer doktor seninki gibi çok önemli değil çok normal filan demişti ama yinede biz ilşkiyi hiç düşünmemiştik acaba bişe olurmu diye.olmuşla ölmüşe çare yok yapacağı tek şeyminanki yatmak.progestan ve yatmak ,hiç kalkma ben 10gün wce hariç kalkmadım yemek bile hep önüme geldi.bebeğin sağlıklıysa öokta stres yapma ama geçecek bak gör🤲😌