Yesimmmmi Fasulyeydik kavun olduk benim için zaman çabuk gecti gerci henuz doğurmadım ama 😃 doğumdan korktuğumdan olsa gerek zaman akışlı gecti ama korku ve tedinginlikle gecti aman birşwy olcakmı diye 🤣 yanlız o değilde eşim ilk hamile kaldığımda peş peşe isterim cocuk demişti bugun sordum fikrini 4 yıl sonra dedi ikinciye 😅😅😅 adam haklı benim hamileliğim iyi gecmedi ellerim ayaklarım ateş gibi çünkü şekerimiz çıktı el ayakta kaşıntı karında çatlaklar hemorid cıktı baya en kötüsüsünden yani erken doğum riskim var gecici kanama gecirdim ama vesselam az bir süre kaldı Rabbim herkesi evladına sağlıkla kucaklamayı nasip etsin 🤲🏻
Burcuckmk Yesimmmmi 34+1 olduk bende doğumdan cekiniyorum biraz allahim ben annemi olcam diyorum sonra bu cocuk bi şeklde çıkcak stres yapma diyorum 😂
Yesimmmmi Serifesahin heyecan yok korku ve tesirginlik var ☺️ Ama doğsa annesi onu cok sevicek karnımda ona şarkılar besteledim😂 onla konuşuyorum bağzende kızıyorum erken gelmeye ısrarcı diye küçük yeğenlerim var beni gördüklwrinde karnımı sevmeye geliyorlar yeşim teyze bebek dışarı çıkmak istiyor diyorlar çabul gelsin diyorlar bende 😀 kızıyom susun oğlum sizi dinliyor zaten diye☺️
Dilana-24 İyi geceler ☺️ Bizde 34+4 kavun olduk , tedirginlik ve heyecan var bol bol dua ediyorum,hareket halinde olmaya çalışıyorum. Rabbim tüm anne adaylarını sağsağlim kurtarsın inşallah 🤲🏻
Tazeanne11111 Yesimmmmi aminn. Belki erken doğuma gireceğim şu anda hastanedeyim. 34+2 .İnanılmaz korkuyorum 😏😅
Krizantem_ Yesimmmmi 34+1iz bizde sağlıkla gelsin inşallah yavrularimiz🤲💙💗 yalancı sancıları başlayan var mı aranızda kızlar 😊
Tazeanne11111 Yesimmmmi çok teşekkür ederim. hastanedeyim şu anda. Bir kaç güne ya doğum ya taburcu dendi . Büyük ihtimalle doğum yapacağım. 😐
Tazeanne11111 Yesimmmmi yok ben gözlem altındayım sezeryana alabilirler bebeğinde bir problem var ondan dolayı aksi bir durumda sezeryan .