Burcuckmk Ask13 kac haftaliksin benim gobegim büyükce gobekndeligi dışarı çıktıkça ağrıyordu acıyordu simdi azaldı 34+1 de
Gozdecaner Ask13 yatinca daha çok ağrıyor sürekli yürüyerek ve karnımı ovalayarak psikolojik olarak geçmesini sağlıyorum biraz sonra uyuyakaliyorum geceleri başıma geldiği için
Burcuckmk Ask13 benimde o haftalarda kaşıntı başlamıştı 30 a girerken de çatladı gobek deliğim dışarı cikmaya basladi