Mere Ben adetim geciktikten 2 gün sonra ovulasyon yaptım testi harcamiyim dedim negatif çıkarsa diye 🤭 aynı yumurtlama günündeki çift çizgiyi gördüm hatta daha da koyuydu. Birgün sonra da iki tane erken gebelik testi yaptım . Ovulasyonun doğruluğunu gördüm.