Gozdecaner Yaseminsrvt çapa ozelin doktorları çok ilgili değil diyip vazgecirmislerdi beni çapa medilife hastanesine gidiyordum ben
Dvoz1993 Yaseminsrvt şifa hanımı araştırın çoğu hamile memnun kalmıs bende arastırarak buldum gercekten iyi anlayıslı doktor normal dogum 4 bin sezeryan 4.500 yapıolar
Taze_gebe Gozdecaner merhaba normal sezeryan vs ucreti biliyor musunuz doktorunuzdan memnun musunuz ermeni gidiyorum cok pahali ve doktorumun ayrilma ihtimali var medilife tahlillerim icin vs geliyordum bildigim hastane ama yanlis anlamayin guven verici mi bu konularda
Nurdan5434 Benimde doğumum orda olacak , doktorumun anlaştığı hastane orasiymis yenidoğan bebek ünitesi iyi diye duydum , daha önce doğum yapan varsa ins görüp yazar 🤗
Gozdecaner Taze_gebe fahriye hanıma gudiyordum ben memnundum ilgili biri 2500 normaldi diye hatırlıyorum ama taşındığım için Avcılar hospitale geçiş yaptım zamla birlikte fiyatları güncellenmiş olabilir arayıp bilgi alın
Dvoz1993 Naz53 bende şifa hanıma gıdıyorum ıyı bı doktor 23+3 bizde agustos sonu orda dogum Allahın izniyle