Adnmv38 canım tamamen kişiye bağlı bi durum, ilgi çok önemli benim ilk gittiğim bayandı çok ilgisizdi doktoru değiştirdim yine bi bayandı ama çok güzel ilgileniyordu, bir kaç kez acilden girdiğimde iki farklı erkek doktora denk geldim biri çok güzel ilgilendi biri yüzüme bile bakıp muhatap olmadı desem yeridir. Şu an bayan bi doktora devam ediyorum uzun süredir, çok memnunum🤗 tamamen doktorun kişiliğiyle alakalı bi durum bu 😊 ama ben bayan tercih ediyorum normal muayenelerde olsun alttan muayenelerde olsun daha rahat hissediyorum kendimi 🤗