Güzel annelerim ben tüp bebek annesiyim ilk gebeliğim 19 yaşındayım 12.ve 13.haftalar özele gittim doktorum kız bebiş dedi yani benzetme yaptı ama yanilmam dedi 17.haftamda devlete gittim erkeğe benziyor dedi sizin başınıza böyle bişey geldimii anneannemix birsuru pembis el işi işledi birsuru kıyafet bebek urunleru aldı hepsi kız bı an şaşırdım başına böyle bişey gelen varmı burdan bı kaç bilen kişiye sordum 11.ve 12.haftadaki USG ye erkek dediler 13.haftadaki USG ye kız dediler çok kafam karıştı kimseye bişey demedim kayınvalidem ler bilip sakladığımi düşünüyor herkes şaşkınım kendimi kıza hazırlamıştım sağlıklı olsun da çok muhtacız kız erkek hiç farketmiyor bu durumu yaşayan anneleri ve diğer annelerin yorumunu bekliorrmmm🥰🌼