Bihto Ucu açık bir konu ama kullanan yada kullanacak olan annelerin / anne adaylarının fikrine ihtiyacım var. Sezeryan sonrası ne kullandınız yada kullanacaksınız. Owli diye düşünüyorum ben ama bilemedim 🤷🏼♀️
Cns3 Bihto 7günlük anneyim daha henüz takamadım ama evde normal önden ayarlamalı korsem var birkaç güne onu takmayı düşünüyorum
Deryayurt Bihto valla ben ilk doğumumda bu bel korseleri varya sıcak tutsun diye takılan ondan takmıştım bu sefer şu Instagram’da falan reklamları görmüşsündür belki lohusa korsesi diye gećiyor kancalı olanlardan almayı düşünüyorum
Bihto Deryayurt sezeryandan sonra acıtır mı bilemediğim için onlara bakmadım ama görmüştüm. Siz de mi sezeryan olacaksınız
Deryayurt Bihto https://images.app.goo.gl/uYempDksJiBUksS77 yün korse bu ben ilk doğumda bundan kullanmıştım
Madinanin-Annesi Bihto yok acitmaz aksine o yeri tutacagi icin egildiginde gerilme oldugunda canini cok yakmayacak
Kelebek45 Bende ayarlanabilir korse aldım abdominal sezeryan sonrası için birde külot korse ama doktorum tembellik yaptığı için önermiyorum 15 gün sonra günde 1 saat yürüyüş dedi