Omay0707 varsa bile cok küçük daha bence orucunuzu birakmayin insanlar 3 ay mide bulantisindan bise yiyip icemiyoda bise olmuyo yediklerinden değil depolarınızdan besleniyo ilk zamanlar sonucta orucla okadar kucukken bise olacağını sanmam beslenmenize dikkat edin sahur da iftarda guzel beslenin suyunuzu guzel icin bise olmaz bence folik asit kullanin kullanmiyosaniz ama size kalmış tabi tutup tutmamak erken gebelik testi alip bakıp varsa isterseniz tutmayin ben 25+6 oldum büyüdüğü için tutmuyorum vicdanim rahat etmiyo tutanlarda oluyo size kalmış dediğim gibi