Benimde 2 hafta filan olmustu uyuyamamistim. Tahlillerde gebelerde kolestrol yüksek olurmus ben tahlil verince panikledim. Cildiyeye gittim bana ne kullanıyorsan krem filan bırak dedi mustelanin kremini ve yagini kullaniyordum catlak icin kestim. Önce bepanthol kaşıntı kremi kullandim sonra bioderma atoderm nemlendirici kullandim halen kullaniyorum. Son aylarda yine kaşıntım var. Ben acı yedigimde oldugunu düşünüyorum belki yediklerimiz de etkiliyordur. Ama once doktora gidin.