elisam1206 Hiç tavsiye etmiyorum ben aldım hem leke karsıtı güneş kremini hemde leke giderici kremi vardı selin ciğerciden görmüstüm zamanındada almıstım 1sene önce falan hiç bir işe yaramadı 2-3 ay kullandım. sebamed +50 kullanıyorum suan o daha iyi.