Merhaba , bugün sarı-beyaz akıntım için dr â gittim ve 3 tane fitil verdi ilkini bu akşam yaptım, ellerimi güzelce yıkayıp olabildiğince ileri attım 45 dk kalkmadım ayaklarım havadaydı acayip lavaboya sıkıştım ve mecbur kalktım gittim yarışı erimemiş geri düştü peçeteyede erimiş şekilde kalıntıları geldi Niye öyle oldu ya kaldı 2 tane fitil yapamadım galiba 😔