busrAras_3625 Arkadaşlar hamileliğim başında düşük kan değerle başladık ilaçlara geçen kontrole gittim doktor yükselmesi gerekirken senin ki düşüyor dedi başka ilaçlar verdi bu durumu yaşayan var mı?
merii10 busrAras_3625 değerin 10 ken 7 ye düsmüsse daha bi kaç gün önce öğrendin sanırım. Bu kdr düsük değerle öğrenmen sıkıntı değil canm bnmde kaybettim ama hamile olduğumu öğrendiğimde 9 du iki gün sonra gittiğinde ikiye katlanması lazmdı kimyasal gebelik gibi görünüyor doktorun başka bi açıklama yapmadı mı bide ne ilacı verdi
Nilaylks busrAras_3625 kanınız mı düşük çıktı benimde 13 ile başladım hamileliğime 33 olduk ona düştü içtiğim kan ilaçları etki etmiyor haftaya bir daha kan vericem yükseldi mi bakılacak yükselmediyse ne olur bilmiyorum ama geçmiş olsun size de 🙏🏻
busrAras_3625 merii10 FERTAMİR kan ilacı şaşe halinde birde DEVİT3 ORAL DAMLA verdi birde bebeğim 7 aylık oldu sordum zararı olur mu bu durumun yok dedi
Saniss busrAras_3625 yok etkilemez Allah’ın izniyle. Bende Akdeniz anemisi taşıyıcılığı var hep 10-11 başka yükselmez ama demirim düşük benimde baya baya 29 çıktı geçen hafta. Demir’e bağlı kan ilacı kullanıyorum bende
merii10 busrAras_3625 ben kan değeri deyince beta hcg olarak algıladım. Umarım bian önce yükselir değeriniz 🙏🏻