Benim hamilelik belirtim buydu sanırım vücudum boynum ellerim kollarım isilik gibi kabarıp kızarmıştı günlerce, bi geçiyor bi geri geliyordu ben sıcaklardan zannetmiştim normalde hiç yaşamadığım halde meğer hamileymişim gebeliğimi öğrendikten bi süre sonra geçti sanırım hormonlar düzene girdi düzeldi.