Sevi36610 bir sıkıntı çıkmaz nasip olursa normal doğum düşünüyorum canım, maddi açıdan şuan bi sakınca yok yapabiliriz tabi o zamana ne olur bilemem ama sadece her muayene de şehir dışı biraz zorluyor beni yol açısından yani bide ilerleyen zamanlarda daha mı ağırlaşır zor olur onu bilmiyorum, 45 50 dakika yol sürüyor ilk gebeliğim olduğundan doğum günü sıkıntı yaşar mıyım hiçbir fikrim yok endişelerin o yönde birazda 😌