HabibeGlrmr Bebeğimin dün 1.ay aşısını vurdurduk dünde bugünde cok huysuz hic uyumadı elini sürekli gözüne ve kulağına götürüyo napcağımı şaşrdm kulakları ağrıyo olabilir mi 😥😥 lütfen bilenler yardımcı olabilir mi napabilirim
1erkekannesi HabibeGlrmr 1.ay aşısı pek yan etkisi olan bi aşı değil bildiğim kadarıyla sadece ateş yapabiliyor onda düşük bi ihtimal bende yaptırdım oğluma bişey olmadı genede bi doktora götürün bence ne olur ne olmaz