minikbirprensannesi ben yıldırım doruk a gidiyorum doç dr muzaffer temür memnunum şuan kendisinden doğumuma az kaldı zaten. ilgili bir doktor kendisi hiç bir şeyi unutmuyor hastasıyla ilgili ve çok fazla hastaya yüklemiyor devlette de bu testleri yaptirabilirsin sonucu getir bakalım diyor bana sadece doğum ücreti çok gelmişti normalde sezeryan da 5 bin bakalım napacagiz mecbur devam 😂
ama şu yönden çok seviyoruz eşimi her defasında içeri alıyor diğer doktorlar almıyor mesela aynı hastane de. beni önce çok rahatsız etti sezeryan yapalım ddi ama sonra düşündüm doktorum da haklı daha önce 2 düşüğüm var ve gebeligim çok zor geçti 6.haftadan 12 haftaya kadar düşük riski vardı 14ten sonra erken doğum riskim sürekli iğneler kullandım bende 40.haftaya kadar bekleyip normal doğum yapmak istiyorum ddi riske atamazsın bebeğini aylardır neler yaşıyorsun bu riske girmeye gerek yok 38 e kadar gelirse normal doğum yaparsın ddi ki 1 haftaya iğnelerimiz bitiyor artık şükür inşallah kızım beni üzmez gelir mayıs sonuna kadar 😍